måndag 27 oktober 2014

Det är bara o köra på!!!

Har haft sjukt ont o axeln/skuldran idag. Har gått bra när jag varit ledig men nu när jag jobbade kom värken tillbaka....
Hämtade barnen vid tre o kom hem o körde igång på en gång me tvätt o disk. Fixade middagen o röjde sedan undan efter middagen o la barnen. De lekte hur bra som helst tillsammans efter middagen. Det är alltid så tråkigt när man måste avbryta leken för o sova. Men de kom själva efter ett tag o ville borsta tänderna. 
När de hade lagt sig intog jag soffläge. Blir mkt så när man kämpar sig igenom dagarna med värk. Kör ju på när jag kommer hem från jobbet här hemma så att jag KAN slänga mig på soffan. Men så himla tråkigt!!

Bjuder på en tröttis....

I morrn är det ju ledig dag. Känns riktigt skönt just nu måste jag säga! Inga större planer mer än att handla lite frukt o grön. Dax o fylla på!! Här äts det frukt måste jag säga! Så skönt att barnen gillar så pass mkt olika frukter. Annars ska vi bara va i morrn! Leka o mysa o busa!!

Ne, nu tänker jag faktiskt gå o sova!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar