tisdag 7 oktober 2014

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig

Trots huvudvärk från h-vetet så tänkte jag att jag o barnen skulle ha åkt o handlat när jag hämtat dom. Vi skulle ju hinna det o laga middag. Skönt o slippa åka i kväll. O Patrik ringde o sa att han skulle träffa Stefan idag efter jobbet (alltså inte komma hem efter jobbet) nemas problemas tänkte ju jag.
Men när jag hämtade Ida sa de att hon hade haft lite ont i magen idag, o direkt började hon klaga... Så det va ju bara till o åka hem, hon orkade inte åka o handla sa hon. Väl här hemma har hon klagat då o då. Men känns mest som en grej, hon säger att hela magen gör ont. När jag klämmer ganska ordentligt säger hon inget... Så vi får väl se hur kvällen o natten blir. Men detta betyder ju att det inte vart nån handling = måste göras i morrn. Vi har nu mest suttit o myst i soffan, vilket inte varit helt fel iof ;)
Jag har tagit mig en varm o skön dusch...

O på med tjocktröjan... Som synes så är jag rätt slut...

Just nu rullar filmen Frost på tvn. Ida ville gärna se. Men hon tycker den är lite läskig ibland. Vilket jag förstår... Jag ska strax fixa middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar