lördag 11 oktober 2014

Bra avslut på denna lördag!

Började med en rejäl sovmorgon till kl 11! :O Då kom Patrik o barnen in o väckte mig. Tim vaknade vid 5 o somnade inte om förren runt 6.30 o då vaknade Ida... Det tar på en o va vaken några timmar sådär. Sen vaknade Tim inte förren runt 8.30... Ida hade då suttit i soffan o tittat på tv sen kl 7. Tacksam att det funkar! De andra gick upp o jag somnade om. Tror ja sov så länge för att jag inte är så pigg oxå. Halsen känns fortfarande kass o huvudet o kroppen värker o jag känner mig febrig till o från....
När jag gick upp o hade ätit lite frulle va det dax för Tim o sova. Ida o jag målade lite....

Patrik kom o gjorde oss sällis en stund...


Jag gjorde klart detta som ni sen ska få se vad det blev :)

Tim låg i en timme utan o somna. Då gav vi upp o Patrik tog upp honom. Efter ett tag åkte de ut till min bror o hämtade vinterdäcken till Patriks bil. Jag o Ida stannade hemma för jag orkade verkligen inte åka iväg. Trist! Ida o jag gick till affären o köpte lördags godis till kvällen :) När vi kom hem lekte Ida på uteplatsen ett tag medan jag började städa. Bytte våra sängkläder o plockade o dammsög. Vek tvätt o hängde tvätt. Mer orkade jag inte. När Ida kom in höll hon mig sällis medan jag skalade potatis. Patrik o Tim kom hem me resten av middagen, bla, lax. Slängde ihop en sallad så idag vart det lax, pressad potatis o sallad till middag. Barnen åt bra då de visste att det annars inte skulle bli nå godis :P Röjde undan efter middagen o fixade så när vi hade haft våran film mys kväll som vart hel lyckad....

Ni är mitt allt!!!!! <3

så va det bara o för barnen o borsta tänderna o byta om till pyjamas så va de redo o lägga sig. Vart en kort saga o ingen välling. De va rätt mätta om man säger så! Haha! De somnade snabbt o ovaggat för andra kvällen o rad. Härligt! O andra sidan va ju kl närmare kvart över sju innan de kom i säng....
Håller tummarna att man slipper vakna föööör tidigt i morrn. Men man vet ju hur det blir....
Nu ska jag fortsätta titta på tv. Jurassic Park 3 börjar snart ;) O nu har vi tv o digitalbox i sovrummet me! YEY! Tre tv apparater i en trea! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar