torsdag 23 oktober 2014

Bad o soffmys

Eftersom vi hade bestämt att Patrik skulle åka o storhandla efter middagen föll badning av barnen på mig. Han sa att han kunde göra det innan han åkte o handla, men tyckte inte han skulle behöva göra allt, då hade han ännu inte kommit hem isf...
Så vid fyra tiden åkte Ida i plurret. Duschade henne o sen badade hon en stund. Sen va det Tims tur o göra samma sak. Sen hann även jag ta mig en dusch innan jag började me middagen. Gräddade våfflor. Barnen åt grädde o sylt till o ja o Patrik åt tonfisk röran till :) Gott! Röjde sedan undan i köket o Patrik drog o handlade. Fixade barnen till kvällen o satte mig sedan o mös me dom i soffan...

Min älskade tös <3


Min älskade pojke <3

Sen vart det läsning o sova för barnen. Jag har tagit två tabletter nu. Får se om det hjälper. Har ONT men en tablett hjälper inte ett skit!! O hjälper inte två får jag nog ringa läkaren på mån igen... Suck! Men men. Så är det!

Min älskade man är ju för underbar!!! Han tar hand om mig. O säger åt mig att inte göra det o det! 
I morrn em/kväll ska jag träffa Sara. Det behövs lite tid för oss o få snacka när vi inte är på jobbet. Få snacka när vi har tid! Hon kommer hit efter jobbet en liten stund sen när Patrik kommer hem åker vi upp till Gränby o käkar tillsammans o snackar tills det stänger ;) Sen åker vi hem hit o fikar o fortsätter o prata. Vi har  båda längtat som sjutton tills i morrn. O trots att jag inte mår bra, har ont, så behövs det här. Att vi får träffas o prata av oss. Det behöver man då o då! Hon sa åt mig o lova att inte städa om vi skulle vara här. Men det kan jag inte. Jag MÅSTE städa. Annars mår jag sämst psykiskt!! Det är alltså pest el kolera med andra ord. Tänker dock försöka ta det lugnt. Ta lite i taget. Om det går :/ Men som sagt, ska verkligen försöka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar