lördag 18 oktober 2014

Ja, så kan man ju roa sig en lör kväll...

När filmen va slut lekte barnen en stund men Tim va övertrött o hypad så jag borstade Ida o Tims tänder o satte på dom pyjamas, sen gick vi upp o lämnade Jonna. Barnen kramades o sa hej då. Play date ute i morrn! När vi kom ner fixade jag välling o sen läste jag en saga. Vart inte så lång då de va så trötta. Sen somnade Ida snabbt medan Tim som va så övertrött somnade för bara en liten stund sedan. Medan ja väntade på att de skulle somna gick jag in o rengjorde badrummet från golv till tak! Insidan av dörren blir rätt skitig om man säger så! I nivå med barnen (de kan inte låta bli o ta överallt me skitiga händer!! Haha) Efter det gick jag vidare till köket. Rengjorde köksluckor, lådor, sidor, golvsockel (el va det heter) vitvaror o dörrkarmen. Även där va det hemskt skitigt!! Så fort solen skiner in i köket har jag tänkt att jag måste ta tag i köksluckorna. Men nu är det gjort! Nästa projekt är insidan, o insidan av kylskåpet. Men nu orkar ja inte mer i kväll. Höger arm o axel värker så jag skakar... Men en, el två, alvedon o soffläge så blir det nog bättre! Men först en dusch.
Sen ska jag bläddra igen den nya boken...

Måste bara komma igång ordentligt me första boken :S Sen blir det denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar