söndag 12 oktober 2014

Det slog mig just...

El rättare sagt, det slog nig igår kväll att det är mindre än en månad tills min andre hälft, bästa kompis, själsfrände, pappa till mina barn, världens bästa man fyller 30 år!!!! Woohoooo!!! Han får joina oss 30 plussare klubben, han är nog överlycklig! El inte ;) Det ska iaf planeras för fest! Blir inte lika mkt folk som när jag fyllde år, min släkt är stoooor!!! Patriks lite mindre... Tar de närmaste från min sida sen blir det Patriks sida. Men i vilket fall ska det planeras för fest! Min present har han ju redan fått. Men tänkte fixa nåt han kunde få när han fyller oxå. Hihi! Sen ska det bakas! Sånt som kan bakas i tid som bullar o sånt kan man ju bara frysa in. Får se vad han vill ha. Älskar ju o baka o få BJUDA! Bakar nästan aldrig annars då jag har så svårt o låta bli o äta då :P
Men iaf. Skrev upp igår vilka vi ska bjuda o ska försöka få iväg inbjudan denna vecka hoppas ja.

Denna morgon vart inte lika jobbig som gårdagens. Ida vaknade i natt o skrek hysteriskt!!! Jag flög upp men då hade Patrik precis kommit in till henne. Hon hade nog drömt nåt, en timme senare låg hon fortfarande o hade inte somnat o små gnällde så Patrik bar in henne till oss. La henne på madrassen o där somnade hon snabbt o sov sen hela natten. Tim kom in nångång vid halv sex sex kanske (har egentligen ingen aning när det va, chansar bara) sen låg han ett bra tag o bökade runt o sparkade, pillade o låg inte alls stilla. Men helt plötsligt hade han somnat om! Sen vaknade Ida vid halv åtta o då vaknade vi alla. En bättre tid än kl fem iaf ;)
Nu sitter ja o drar mig i soffan. Barnen leker på för fullt i deras rum. Älskar när de kommer på en lek som de båda är helt me på o förstår. Då går det hur bra som helst! De ska tydligen på skattjakt ;) Får se hur lång tid det tar innan de ryker ihop. Brukar inte ta så lång tid...

Idag är inga planer gjorda än mer än att jag ska städa klart. Damma o rengöra badrummet. Sen är det klart! Idag mår jag lite bättre, så förhoppningsvis håller det på o vända!

Idag blir det nog mycket av denna dryck... Kaffe!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar