tisdag 7 oktober 2014

Avvänjning

För er som känner mig så vet ni att jag har ett beroende, som jag haft i 10-12 år. Jag har försökt slutat många gånger o varje gång jag försöker sluta blir jag till minnes om varför jag till slut ger upp!! Jag är nu inne på andra dagen utan NÄSSPRAY under dagtid. Jag tar en gång på kvällen o en gång på natten. Men sen INGET under dagarna. För att få er o förstå hur fruktansvärt jobbigt detta är för mig, så tänk er att ni är DUNDER förkyld o att det INTE ALLS går o andas ur näsan, så är det för mig heeeela tiden! Jag känner mig helt slut! Det är extremt påfrestande att inte kunna andas ur näsan!! Jag har tagit nässpray flera gånger dygnet runt i, som sagt, 10-12 ÅR! Ca 4-8 ggr per dygn. Nu tar jag alltså 2 ggr per dygn. Jag måste börja så. För kan jag inte andas ur näsan på natten kan jag heller inte sova då jag bara andas ur näsan när jag sover. Jag har bestämt mig för o KÄMPA gärnet nu!!! Men jag blir trött o slut. Det kan låta hur konstigt som helst, men detta är ett beroende. O som me andra beroenden får man abstinens. Jag är ju inte täppt i näsan av snor (ursäkta mig) utan jag sväller igen totalt. Helt sjukt!!! Men som sagt, jag SKA KÄMPA!!!!


Snart ska den väck helt o hållet!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar