tisdag 14 oktober 2014

Ett svårt beslut...

Att va hemma för att man sj är sjuk är alltid så jäkla svårt o jobbigt alltså. Gränsen är hårfin på om man ska va hemma el inte. Men när man har, om än bara liiite, feber så bör man ju va hemma. Jätte snuvig, ont i hals o huvud o kliar o är röd i ögonen. Hade ju ALDRIG skickat barnen till fsk så här. O bara när jag hjälpte till o klä på barnen o så vart jag ju helt slut!! Det vart för mkt... Så bestämde mig för o va hemma BÅDE idag o i morrn. Lika bra o vila upp sig ordentligt. Somnade ändå 18.45 i soffan o gick sedan o la mig i sängen kvart över sju o sen sov jag till halv sju i morse. Vaknade ett par ggr. Först av Ida men oxå av ett gäng mardrömmar. Drömde jätte mkt o jätte läskigt. Hua!!! Ytterligare ett tecken på att jag inte mår ok. Nu känner jag mig glad att jag bestämde mig för o va hemma. Orkar knappt sitta upp längre. Alvedon o Ipren o sen får det bli till o sova ett tag....

En kopp te, idag vill inte min hals ha nå kaffe :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar