söndag 5 oktober 2014

En dag som är sådär...

Först sovmorgon o sen mysfrulle me mannen, sen till Örsundsbro på Mickelsmässmarknaden o strosa runt, efter det till Ikea, hämta hem barnen, åkte o handlade mat, lagade mat (tacos) Patrik betsade en hylla som vi köpte på Ikea, åt mat, röjde bombnedslaget i köket, badade barnen, läste saga o narrade dom, klippte Patrik, fixat barnens kläder o väskor till i morrn, förberett min frulle (en mumsig smoothie) fixat mina kläder, tagit mig en dusch o nu sitter jag här. Huvudvärk o ångest. Ångest över att jag enligt MIG träffat barnen mindre än jag velat de senaste dagarna. O i morrn drar en ny vecka igång. Jobba mån-tors denna vecka. O i morrn är det en föreläsning oxå mellan 18-21. Sa att jag varken orkade el ville egentligen. Men ska försöka gå halva vägen o va me kanske halva i alla fall. Men ännu en kväll som försvinner. Gillar inte det. ÄN så länge är det två saker kvälls tid denna vecka. Föräldramöte på Tims avdelning på tors. Jag skulle tills för några timmar sedan ha gått på den då jag hade lite saker o ta upp. Men nu får mannen, om han kan, gå ist. Jag o barnen ska nämligen åka ut me mamma till en stuga de lånar (pga att deras golv ska läggas om, så de får/kan inte bo där på 4 veckor) som ligger strax innan Furuvik. Pappa ska sova i stan o mamma vill inte sova sj, så hon undrade om inte jag o barnen ville följa me ut :) Så hon hämtat nog barnen vid två på tors o går hem hit o ger dom mellis, så när jag kommer åker vi ut dit o så äter vi middag där tillsammans o sover kvar. Ska bli så mysigt! Kul o ha nåt att se fram emot! Skulle ju ha storstädat o bytt sängkläder mm här hemma på fre. O jag är ju som jag är, kände först att detta går ju inte. Måste ju städa! Haha! Jag är knäpp, jag veeet!!!! Men städningen får faktiskt vänta, kan göra det på em sen ;)
Ser fram emot denna helg. Först ut till stugan o sen ska vi hitta på nå kul me barnen på lördagen. Blir toppen!

Nu ska jag sluta babbla! Måste visa vad det va Patrik va till Ikea o handlade igår...

En tavla till vardagsrummet! :) Har tittat på den ett tag o nu gjorde vi slag i saken...


Lite kassa bilder då det va så mörkt. Men det vart verkligen super snyggt!!!! :D

Hoppas Du får en bra vecka, o har haft en bra helg!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar