fredag 10 oktober 2014

Hemma!

Vi kom hem för typ 2 timmar sedan. Fick väcka Tim strax innan kl 14. När han gick upp va Ida o mormor ute o lekte så han ville såklart ut han me :) Så medan de va ute plockade jag i ordning o undan alla leksaker o sånt o dukade fram lite mellis. Ida åt lite kvarg ute medan Tim kom in o åt kvarg o smörgås me mig :) Plockade sedan ut allt i bilen o in me barnen ;) Ida tog en smörgås på vägen....
Vägen hem gick otroligt bra! Inge klagande alls. Tack vare Spotify ;) Lyssnade på barnsånger o sjöng hela vägen hem. O vi hade flyt så det tog bara liiite mer än en timme!
Väl hemma väntade en ren diskmaskin, en tvätt i maskinen som precis va klar o tvätt o vika... Suck! Va bara o hugga tag i det o sen fixa middag till barnen. Det fick bli pannkakor :) Sen slängdes en ny maskin tvätt in i maskinen o jag har tagit mig en riktigt skön dusch!
Nu sitter ja o Ida o tittar på frost. Tim bygger lego me pappan :) Jag mår inte alls nå bra :( O Ida verkar snorig hon me...

Så slut!

Känns lite konstigt o åka hem där ifrån. Trots att det va en del bråk o gnäll från barnen hade vi det oxå jätte mysigt o roligt! 
Men min kropp är helt förstörd! Så sjukt ont i ryggen så jag kan knappt böja mig. O huvudet värker som f**!!!!!
Ladda me värktabletter o fundera på vad mannen o jag ska käka....

Tack fina mamma för allt!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar