söndag 19 oktober 2014

Hur jävla kul??!!

Ni får tycka vad ni vill, att jag är töntig mm. Men jag har börjat drömma mardrömmar. De tidigare har varit så att jag vaknat o skakat o haft hjärtklappning men när jag kommit till sans har det inte varit någon fara. Kunnat skrattat nästan åt själva drömmen dagen efter. Men nu. Alltså jag kan inte ens skriva vad jag drömde. Kanske i morrn på dagen. Men drömmen va så sjukt läskig!!! O på det drömde jag drömmen i drömmen. O vakna i panik två ggr är INTE kul!!! Nu hade jag sån panik så jag kunde först inte riktigt orientera mig. När jag väl gjort det märkte jag hur mkt jag skakade o vilken hjärtklappning jag hade. När jag lyfter Mob o ska ringa Patrik är dessutom kl 00.00... Alltså vad är sannolikheten?! När han svarar bryter jag ihop. Han säger att han är på väg hem.... Har pratat me han en halvtimme o han bör dyka upp närsom... Jag kan inte blunda, jag kommer inte kunna sova. Jag kan säga så mkt som, tänk er en demon. En gammal gumma som jagar dig o du springer i panik. Fan, får hjärtklappning bara av att skriva det... Jag ser klart o tydligt hur hon ser ut, varje detalj i ansiktet, hur hon skriker. ALLT kan jag fortfarande se när jag blundar. Fatta paniken över o försöka sova?! Som sagt, ni kanske tycker jag är töntig o att det "bara" är en mardröm. Men en som denna. Nej, fy fan!!!! Lär dröja länge till innan jag kan sova.... Jag kommer va helt slut o trött i morrn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar