söndag 26 oktober 2014

Söndag

Barnen vaknade 5.45 o 6.45 NY tid. Vilket ju innebär att de sov längre än de brukar. Helt otroligt!!
Jag slog till på stort till frullen....

Nybakat bröd! Sååå gott!! O sååå enkelt!! Bara öppna förpackningen o slänga in brödet i ca 10 min. Klart!! ;)

Har gjort ett litet röj här hemma då vi får besök senare. Men det bor ju trots allt två barn här så lite stök blir det alltid ;) (försöker intala mig sj att det inte går o ha tipp topp när man har barn)
Vikt tvätt, hängt tvätt o nu går både diskmaskin o tvättmaskin för fullt här hemma! Gör ett ryck innan veckan drar igång. Denna vecka är det höstlov. Men för en som jobbar på förskola o har barn på förskolan innebär det inte så stor skillnad. Vi har nästan alla våra barn där på jobbet o Ida o Tim går som vanligt denna vecka. Kan trösta mig me att DE iaf får det lite lugnare hos sig. 
Vi har det lugnare på fre. Så får se om jag tar me barnen till mitt jobb då kanske. Får se hur det ser ut o känns då :)

Nu ska jag försöka tänka på o planera till Patriks födelsedag!

Hoppas Du får en bra söndag! Det kommer jag iaf att ha!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar