torsdag 23 oktober 2014

Mellis mys!

Hämtade barnen vid två. Men det va två trötta bustroll! Ida hade ju varit på utflykt på fm o åkt buss. Tim verkar bara allmänt små seg. Tog även me hans vagn hem då Sufletten kollapsat totalt... Får se om Patrik kan göra nåt åt den. Ingen lust o köpa nån när han kanske bara sover några månader till. Har ju en hemma o även om den används sällan är det sååå skönt o ha den ibland... Får se hur vi gör. Käkade iaf mellis när vi kom hem. Barnen fick varsin risifrutti....

Mmmm....


;)

Jag tog mig en kvargdricka....

Den va god. Men fick bara i mig några klunkar....

Har inte ätit sen frukost. Men har ingen aptit... Mysko för o va mig! Haha!

Nu ska jag vila, njuta o koppla av me mina älsklingar. Tre dagars ledigt väntar oss :) Sen ev jobb på mån (om jag kan) o så lediga på tis. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar