torsdag 30 april 2015

Väntan...

Jag tänkte att kasen skulle tändas kl 20, men det är ju kl 21... Så nu sitter vi här o väntar o väntar.... Maten va uppskattad av både stora o små....

Toastskagen, inte mer avancerat än detta. Så gott så gott...

Barnen fick en halv macka var me smör o gurka på :)

Allt klaffade o va klart precis bär jag tänkt! :) Varmrätten åt alla me god aptit! Sen tog vi en paus, Patrik röjde undan all disk o så fixade jag klart me efterrätten o fixade kaffe....

O som jag förstod älskade barnen detta lika mkt som vi :)

Nu väntar vi som sagt... Tim o Patrik duschar, sen blir det nog Idas tur, el i morrn. Barnen busade här i soffan o helt plötsligt skriker Tim. Han hade slagit i näsan o blödde näsblod :( Så överdraget till ena soffdynan är i tvättmaskinen nu. O Patriks byxor som oxå fick blod på sig... Så kan det gå när man ska busa som två små vildar ;)

Ida har suttit här bredvid mig o spexat o velat att jag tar kort.. Sötnöten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar