söndag 5 april 2015

Dam dam dam daaaaam!!!!

Wedding!!!!! :D Mannen o jag är ju liksom redan gifta. Men VI ska få få på bröllop!! Har varit på ETT tillsammans o det va våran första sommar tillsammans. Det är läääänge sedan, sisådär 14-15 år sen! Hahaha! Men nu ska vi få gå på ett bröllop, som jag är rätt säker på kommer att höja romans vibbarna bland alla ;) Åh, det ska bli så sjukt kul!!!!!!!! :D

Bara inbjudningskortet alltså... <3

Jag började kika på klänningar redan nu, men set är 1.5 mån kvar o vill man hitta DEN så gäller det o va ute i god tid! R det så nu för tiden att klänningarna måste gå nedanför knäna?! :O Ver ej då om dessa som jag beställt är godkända....

Klänningarna blir ju i vilket fall längre på mig än på modellerna, såklart...




Patriks favvo, lite mer classi....


Gillar baksidan på den :)

Jag är glad om NÅN passar! Jag har ett lika h-vete o hitta en klänning som byxor, om inte värre... Så det är bra jag börjar i tid... Min kropp är inte skapt för o ha klänning :( Nu blir det hårdträning 1.5 månad o STRIKT diet!! Hahaha....

Nu har jag varit uppe på tok för länge (filmen va förresten bra) nu MÅSTE jag sova! 
Godnatt......

2 kommentarer:

  1. JÄTTE FINA ALLIHOPA! På vårt bröllop får man ha hur korta eller långa klänningar man vill.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!!! Ja, nå kort kort skulle jag ändå aldrig ta på mig 😁 Får se vad man hittar på 😉 Kul att du tyckte alla va fina 😃❤️

      Radera