tisdag 21 april 2015

Live. Die. Repeat.

Haha, vet ej varför jag kom på den rubriken :P I morse vaknade jag först av en liten skrutta som kröp ner mellan mamma o pappa strax innan kl sex. Men att man såg solen skina in mellan gardinerna gjorde det hela lite enklare ;) Trots att vi kunnat sova en halvtimme till! Strax där efter kom Lill killen o kröp ner bredvid mig. O mös in sig o somnade om! Vart förvånad! Han höll om mig så mysigt så när kl ringde halv sju hade jag ingen lust att ta mig upp :( Men det va bara till o lägga på ett kol! Hämtade upp syrran o hennes kompis vid kvart i sju o åkte o lämnade dom på Arlanda. Fuskisarna ska till Egypten o ha det gött en vecka! :) Sen åkte jag direkt o tränade. Va hemma redan halv nio o hade då hunnit me både en vända till Arlanda o träning ;) Men jag har så sjukt ont alltså!! Antingen är det revbenen igen el så är det de förbannade musklerna som är så jävla sämst!!! Aja, ska till sjukgymn på fre som tur va! Har nu precis druckigt lite mellis/efter träning smoothie....

Gott!

Nu ska jag hoppa in i duschen, jisses va svettigt det va me 30 min på crosstrainern! Haha! Sen blir det till o vila lite. Är nervös inför läkarbesöket. Själva problemet är ju inte att förklara vad som är "felet" det vet ja ju redan. Men att läkaren ska förstå, ta en på allvar o så, det är en helt annan sak... Suck!!

Nej, det är fint väder o det tänker ja njuta av, hur ont ja än har!!!

Utsikten från crosstrainern, blå himmel!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar