onsdag 1 april 2015

Välbehövligt!!!

Nu tar vi 5 dagars VÄLBEHÖVLIG ledighet. Iaf för min kropp... Det va 4 revben som hade hoppat snett, varav ett satt så illa så sjukgymn sa att det va som när man trycker ner en tangent på ett piano, så lång ner va det tryckt. INTE bra!!! Vet inte vad jag ska göra...
Nu är det vila i minst två dagar iaf, det är lätt att de hoppar snett igen annars... Har dock så sjukt ont nu men kan bli så efter. Hoppas de ej hoppat snett igen redan!! :((( Åkte till Gränby efter. Sjukt me folk.. Bytte trosorna jag fick av mannen o barnen när jag fyllde år, köpte oxå två till! Hihi! Köpte oxå hårspännen o toffsar att lägga i Idas påskägg (vill inte bara ge godis) men vad köper man till en kille på 3 år??? Alltså nå litet.... Köpte även puder till mig sj, så sjukt dyrt sånt där ju :/ Sen vart det kvantum trots att det va det sista jag ville... Men vart bara mjölk, juice o bröd... 
Har oxå införskaffat påskris. Men har ingen aaaning om vart allt påskpynt är!!! Skit drygt! Köpte nytt förra året, kan ju inte köpa nya igen... Aja, får leta i morrn...  Hann mysa en stund me barnen innan de skulle sova. Har suttit vid min dator idag, vilket va läääänge sedan....

Ovanligt att använda datorn! Hahaha

Nu orkar jag inte skriva mer, det gör för ont :(( Kanske ska ta o sova snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar