torsdag 23 april 2015

Ingen bra dag

Tim vaknade kl 5.20. Jag vakande me världens huvudvärk o muskelvärk. Ändå tog jag mig iväg o tränade när jag lämnat dom. Men det va ingen bra idé. Höll på o svimma så fick avbryta sista rep. Köpte me bröd hem o fixade frukost när jag kom hem me hopp om att huvud/muskelvärken skulle släppa....

Men det gjorde den inte...

Har legat däckad i soffan sen strax efter kl 9. Trots värktabletter har jag fortfarande så ont så det snurrar o känns som om jag ska kräkas... Men nu MÅSTE jag ta mig o väg o hämta barnen. HOPSS VERKLIGEN de fick Tim o sova idag, annars har jag det projektet framför mig. Han kommer aldrig orka cirkusen annars. Jag vill så sjukt gärna gå!!! Men orkar jag inte får Patrik gå, så barnen kommer iväg. När jag hämtat dom blir det mellis o sen soffläge tills middagen ska fixas... Tur det finns matlådor i frysen iaf :/

Nu orkar jag inte skriva mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar