måndag 27 april 2015

Kommer inte på nån rubrik!

Haha, fantasilöst i know :P
Jag hämtade barnen vid halv tre o då tog vi skogsvägen hem...

Tim ville titta på bilarna...


"Titta mamma, en lastbil!" :)


Ida plockade tussilago....


Vååååår!!! :)


O så ville Ida klättra i träd...


"Ta kort på mig mamma!"

O som vanligt ville de leka på gården o det hade vi ju faktiskt tid till :) Så lekte ute nästan 1 timme. Sen gick vi in då jag behövde börja me middagen. Gjorde kycklingpaj, vilket jag inte gjort förut. O den vart riktigt god! Även barnen åt me god aptit :) Nästa gång ska jag göra den ännu smakrikare! Sen rullade kvällen på me dom vanliga kvälls rutinerna. Dock fick jag göra nåt riktigt ÄCKLIGT då nån j**** inte kunde plocka upp skit efter sin hund. Så fick skrubba undersidan på Tims ena sko, fick tom använda tandpetare för o komma in i varje vrå. Så jävla äckligt!!! Men nu är de fina o rena. Sånt gör mig ARG när folk inte plockar upp hundskiten efter dig!!!! 
Har legat utslagen i soffan nu ett tag. Har så jäkla ont upp från muskelfästet i huvudet (i bak) o så hela vägen ner längst ryggraden :( Ska ta o borsta tänderna o lägga mig snart. I morrn när jag lämnat barnen måste jag handla lite, sen blir det vila. O hinns det me o kroppen orkar blir det oxå en promenad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar