onsdag 22 april 2015

Ooops!

Tog mig en sväng upp på Gränby. Ut lite måste man, annars så får man ju lappsjuka ju :P En helt lagom tripp på knappt en timme... O vilka fynd!!!
Hittade en fin fin keps till Ida, hoppas hon gillar den oxå :) Sen hade de halva priset på rean på KapAhl, va ju tvunge o kika in. Hittade ett par byxor o en kofta till Ida i märket Newbie....

Byxorna är finare i verkligheten, mer vinröda. O koftan är sååå mysig!!


Hoppas hon gillar den blommiga New York kepsen lika mkt som jag :)

Köpte även e kofta till Tim, även den i märker Newbie, o så en vinter jacka o thermobyxor. Vet, helt sjukt o köpa det nu ju. Men för det priset!!! :O 112kr för byxorna o 150kr för jackan. Sjukt!!! Allt som allt skulle detta ha gått på runt 1600kr, nu betalade jag 432kr!! Insane!! Mkt för pengarna om man säger så. O allt förutom vinterkläderna kan de ju ha nu...

Älskar jackan, sen är jag inget fan av orange precis, men på barnytterkläder är det helt ok! Då syns dom ;) Så detta får ner bland vinterkläderna till nästa säsong!


O koftan till Tim, Love IT!! Vet vad han ska ha på lör på kalaset ;)

Hittade även ett par Adidas skor på Stadium som jag ska köpa till Tim. Men då de i morrn har 25% på allt så lade jag undan dom o tar det i morrn ist ;) Efter jag tränat! I morrn tänkte jag hämta barnen innan mellis. Så kan vi äta mys mellis ihop o de hinner vila innan vi ska iväg på kvällen. Nu ska jag bädda rent i våran säng o sen andas ut lite innan jag ska hämta barnen... Funderar på o gå o hämta dom, får nog ta me vagn if de är trötta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar