måndag 13 april 2015

Snaaaart!!!! :D

Om 1 timme drygt börjar filmen. Trots att jag är sååå trött så är jag oxå såååå upprymd!!!! :D Ska bli så himla kul o se "mina pojkar" hihi! Backstreet Boys är ju BÄST, ALLTID!!! ;) Dock är filmen 2.5 timme :/ Så jag är inte hemma förren närmare tolv tiden. Har därför packat lite o förberett för morgondagen. Har även duschat så när jag kommer hem i kväll kan jag gå o lägga mig på engång, typ ;) 
I morrn jobbar jag 8-21... Har P-möte efter jobbet så det är en låååång dag. Det blir även en lång dag för barnen, tyvärr :( Fick inte tag på nån som kan hämta dom kl 15 så Patrik får åka tidigare från jobbet men kan ändå inte hämta dom förren runt 16-16.30.. O de lämnas ju till kl 7.15, så det känns jätte jobbigt.. Men det är EN dag, o de hade ju en väldigt kort dag idag. Filippa (en av fröknarna) sa att det kommer att gå bra för det går så bra för dom där så :) Bara mamma hjärtat som måste fatta det :P

Nej, nu ska jag göra klart mig....

Tänker inte sminka mig för o sitta på bio bara!

Men ett toa besök kan ju behöva göras! Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar