lördag 25 april 2015

Kalas lördag!

Jaha, så va även denna en dag som gick i ett! Började morgonen som vanligt kl 6... Men lyckades hålla barnen i sängen till runt 6.40 ;) Frukost vid halv nio o sen rullade det på. Patrik klippte Tim, jag klippte Patrik. Barnen gjorde sig kalas fina o då när de va klara va kl bara 10, vilket innebar att tjat om att åka på kalas o sen hem till mormor o morfar började tiiiidigt!!! Men jag drog iväg o köpte present till brorsan, en sån dör ställning till gitarren som man har på golvet o sen ist för blommor (vilket jag ju visste att han ändå skulle få) köpte jag en Kalle Anka tidning ;) En stor påse Gott&Blandat, en snickers o en öl. Sånt som uppskattas! Han vart glad! :) När jag kom hem från affären drog Patrik o Tim iväg. De köpte krukor som vi ska plantera tomatplantorna i o så va de till Gränby o provade lite kläder ;) Medans slog jag in presenterna, vilket tog lite tid, o Ida byggde med smålego :) Efter det åt hon o jag lunch, hon hade önskat korv med bröd o jag körde på resterna från igår, lax o potatis! När vi hade ätit klart kom Patrik o Tim hem, då fixade jag en hamburgare till Tim (som han hade önskat till lunch) o medan han åt packade jag övernattningsgrejor till barnen o slutligen fixade jag i ordning mig! 
Vid halv två rullade vi mot Stavby. Fick iof vända här utanför vid rondellen då jag glömt Idas snutte o filt. Alltså jag måste göra en avstickare här. Men jag brukar aldrig glömma saker. Jag brukar ha stenkoll o ordning o reda. Men detta är väl ett tecken på "krascha in i väggen" man börjar glömma saker. O troligtvis fått magkatarr då jag får så ont när jag äter o bara kan äta lite åt gången...
Aja, det va avstickaren ;) Kalaset va väldigt trevligt o trots många barn (på 9 mån, 1.5 år, 3 år, 4 år o 8 år) så va det mkt lugnare än man kan tro! :)
Vi åkte hem o lämnade barnen hos min mamma o pappa som åkte hem strax innan oss. Det va glada barn som knappt hade tid o säga hej då till oss :P
Kom hem är för en liten stund sedan. Om knappt en timme ska vi ner på stan. Först äta på Dragon Palace (hoppas magen pallar :/ ) o sen bio!!! Vi ska se den nya Avengers filmen :D Den börjar inte förren 21.15 o är slut strax efter halv tolv! Blir en sen kväll....
Här kommer lite bilder från dagen...

Whaaaaa!!!! Hahaha!!


Gunga är kul!!! :D




<3


Vår lilla "Emil" kille! :)





Dom är verkligen så goa o underbara dessa två alltså!!! <3 Kan inte sägas för ofta!! De sprider så mkt kärlek omkring sig. Älskar er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar