måndag 13 april 2015

Oops ;)

Jag är tydligen en förälder me åsikt! Haha! När jag hämtade barnen idag frågade en av pedagogerna om jag ville va me på en intervju me qualis. De kommer o granskar förskolan i början på maj. Man har fått fylla i en enkät om förskolan. Sen har även de som jobbar på förskolan fått fylla i en enkät o sen kommer de några som granskar förskolan under två dagar (vi har haft det där jag jobbar me) de är väldigt noggranna o går efter en me antecknings block o går sedan igenom det me förskolechefen/cheferna. Väldigt bra men oxå nervöst! Hihi! De från qualis har oxå en intervju me några föräldrar från förskola. Nu undrade alltså de på Ida o Tims förskola om JAG ville va me :O Oj, tänkte jag! Hon sa att de vill ha me föräldrar me åsikter, vilket jag ju då uppenbarligen verkar ha eftersom de valt ut mig o en till förälder (det går 40 barn på deras avdelning så) Hon sa det me glimten i ögat o på ett positivt sätt. Jag tänker ta det som en komplimang. Eftersom om de bara tyckte jag va en förälder som "klaga" o va negativ skulle de ju inte vilja ha me mig. Jag uttrycker mina åsikter när det gäller både bra o mindre bra saker. Så jag sa JA!! Läskigt ju men tror oxå det kan va intessat o lärorikt! För många år sedan hade jag svarat blankt nej. Jag är ju inte den som gillar o prata i el inför grupp. Men då det kändes nästan lite som en "ära" va ja ju bara tvungen ;) Jag ska ju egentligen bara säga vad jag tycker om förskolan, svara på deras frågor. Är ju inget test om mig som person liksom. Spännande!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar