tisdag 28 april 2015

Dagen swishar förbi!

Trots att jag går hemma så går dagarna sååå fort! Jag inser nu att en handling i lugn o ro tar tid o man orkar inte så mkt mer den dagen. Jag som alltid gör 100 saker på en dag. Två timmar efter att jag lämnat barnen va varorna uppackade här hemma. Fixade mig lunch....

Inte så bra fantasi :P

O sen va jag ju tvungen att inviga nya kaffemaskinen...

Köpte mig cappuccino när jag handlade... Men måste nog lära mig helt hur den funkar. Men riktigt gott vart det!

Tog me mig det ut me en liten rawfood glass (att det ska va så svårt att låta bli, gah!!) o min tidning...

Skönt o sååå varmt ute!!! Härligt!!

Mkt matbilder blir det :P Jag ska nu lägga mig o vila en stund i soffan, sluta mina ögon en stund... Tänkte nog försöka mig på o hämta barnen me cykelkärran idag... Ringde förresten till förskolan efter jag fikat i morse o frågade hur det gick för Tim. Han sprang runt o lekte, som jag misstänkte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar