torsdag 30 april 2015

Förberedelser o en paus

Vilade till kl ett. Sen skalade jag potatis o gjorde vanlijpannacotta. När jag skulle hämta barnen kom jag på att jag inte hade någon yoghurt hemma. O hade ju lovat dom det till mellis. Så in på Willys en snabbis o köpte tiger yoghurt ;) 
Sen hämta barnen, pratade lite me ena fröken om mitt läge o så. Kändes bra! När vi kom hem åt barnen lite yoghurt o tittar nu på Winx club. Jag har fixat klart salladen. Vid fyra tiden är det dax o ta tag i köttet. Men fram tills dess tänker jag nu mysa me mina hjärtan en stund <3

<3


<3

Skönt att de tar det lite lugnt så de orkar va uppe längre i kväll. Har fixat lite ost o kex till mig o mannen som vi (om vi orkar vill säga :P ) ska gotta oss me till en film när barnen somnat i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar