tisdag 14 april 2015

Sååå jäkla bäst!!!

Filmen va såååå bra igår alltså!!! Jag grät, skrattade o diggade me. Upplevde så många gamla minnen. Det går inte att beskriva! De har alltid en plats i mitt hjärta <3 Alla nätter man sovit utanför Globen, alla gånger man jagat dom, förföljt dom i dagar. Det lönade sig me kramar o autografer från dom!!!! :D

De avslutade filmen me o säga: Backstreets Back!!! :D

De ska spela in ett nytt album följt av en turné! Dock lät det inte som om de skulle komma till Sverige :( Vilket isf känns skit trist!!!!!

Jag somnade nån gång efter kl 1, va inte lätt o komma ner i varv efter ;) Så när kl ringde 6.15 i morse va jag sjukt trött!!! Snoozade till kl 6.30....
Tog mig en stoooor kopp kaffe till frulle...

Patriks kopp som är gigantisk! Hahaha! Lyssnar såklart på BSB medan jag äter frulle ;)

Redo för en 13 timmars arbetsdag? Nja, inte precis, men bara o kämpa på! Hinner ta mig en liten promenad o vila en stund innan P-mötet börjar o det tänker jag verkligen göra oxå! 

Ne, nu ska jag åka! Ha en bra dag! Själv längtar jag tills jag ska få hämta mina sötnosar i morrn!!!! Träffar dom inte förren då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar