söndag 5 april 2015

Så kan det bli!

Efter att ha myst o gosat i soffan fram till efter kl 12 kröp det lite i oss alla. Så vi drog iväg....

Jag fixade mig lite så jag inte skulle skrämmas allt för mkt me mitt bleka face :P

Jag släppte av Patrik o barnen vid ÖB o dom skulle sen till Biltema o Jysk. Jag åkte till XXL o tittade på löparskor. Inte kött när man har en skostrl på 34 o alla för vuxna är från 35.5 el 36 o uppåt. 35,5 kan funka beroende på modell... Men nu va det dåligt me det... Vill egentligen ha ett par som jag även kan ha som "vanliga" men de enda jag hittade va i strl 33.5 o det va på gränsen att jag kunde ha... Hittade även ett annat par som satt jätte bra, men alltså färgen!!!! Hahaha

Allt annat än jag va ute efter, inte alls diskreta! Men ändå på nåt sätt coola!! :P Får se hur jag gör ;) Har ju som sagt inte så mkt o välja på heller...

Gick även in på Intersport i Boländerna men inte heller där hittade jag några... Så jag mötte upp familjen på Biltema. O så tig vi Jysk efter det. Vi vill ha nya dynor till utemöblerna o har bestämt oss för att det får kosta lite mer o få sköna o snygga!! Hittade några vi gillade på Jysk så det blir säkert dom :) Vi ska lägga ner lite tid o pengar på o få en fin fin uteplats :) Sen åkte vi hem. Tim somnade på vägen o fortsatte sedan sova en stund i sin säng när vi kom hem. Jag la mig på sängen o vilade då jag fått en hemsk huvudvärk! Som jag får varje dag bu för tiden nån gång efter lunch :( Kan bero på att jag har så ont i kroppen oxå...
Sen gjorde jag ett ryck o åkte till Gränby, kollade på skor även där på Intersport o Stadium men ingen napp där heller. Gick ist in på Lindex o köpte nåt så roligt (not) som strumpor...

Jag köper ALLTID svarta, men nu fick det följa me hem lite pastell färgade oxå ;) Nio par strumpor plus dom TVÅ paren jag hade hemma ska jag väl klara mig på ;)

Jag hade bara två vanliga par kvar, resten va sånna där som slutar nedanför fotknölen, inte alltid så skönt o ha. Men nu så! 
När jag kom hem höll Patrik på o duscha o bada barnen, jag bytte av honom så han kunde fixa middagen. Som idag vart fläskkotletter till mig o barnen (oxfilé till mannen) rotfruktsgratäng o sallad. Mums så gott det va!! 
Nu sitter jag i soffan o funderar på/letar efter nån film o se me mannen.... Får se om vi hittar nån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar