måndag 27 april 2015

Måndag morgon...

Andra veckan hemma. Börjar känna mig stressad över att jag ska klara av att börja jobba om en vecka... Känner mig inte redo. Skulle behöva längre tid. Samtidigt som psyket inte vill va hemma i flera veckor... Får se hur jag gör.
I morse sov Tim ända till 7.20, det va länge sedan! Men ist vaknade ju Ida kl 6... Det som är skönt när man är hemma är att man inte behöver stressa iväg på morgonen. Vi tar allt i lugn takt o åker när vi är klara. Lämnade dom vid halv nio o när jag kom hem så tog jag mig en 40 min promenad på en gång...

Klarblå himmel....

O sol, det är bara för härligt!

Då jag just nu inte ska köra på gymmet utan ta lugna promenader så körde jag lite situps när jag kom hem (min kropp, revben o muskler, klarar inte plankan...) o lite benlyft. Det va lagom. Är även inne på andra maskinen tvätt. I fre va tvättunnan tom, annat än vad man kan säga om i morse ;) Men efter en maskin är den typ tom igen. Gick dock lös o bytte barnens sängkläder. Så nu ligger maskin 1 av 2 av sängkläder i maskinen. Bädda rent me dom nya får ja göra om ett tag. Nu måste jag vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar