fredag 24 april 2015

Ändrade planer!

Barnen har kommit i säng i tid. Hoppas de somnar snart oxå... Det är tyst där inne o det va en bra läggning. Inge bråk el ledsna miner idag ;)
Filmen va rätt bra, kan tänka mig att barnen tyckte den va spännande. Dock va inte tingeling me i den spec mkt, knappt alls! Men huvudsaken är att barnen gillade den! :)
Jag fick så fruktansvärt ont i magen när vi åt middag så fick knappt i mig nåt. O det blir bara värre o värre :( Blir så här ibland men vet inte alls vad det beror på?! Drygt är det iaf.... Min kväll me nys framför nån film blir nog inställd. Pga mannen ;) Han ska inte iväg i kväll o då blir det ingen film från datorn (då han troligtvis kommer sitta o spela) el så blir det nån film vi ser tillsammans ( inte så tokigt det heller ;) ) Men tänker han spela så kanske jag letar fram nån film bland alla de hundra vi har här hemma. Vi får helt enkelt se!

Idag fyller världens bästa bror år!! GRATTIS till honom!!!!!!! Så i morrn vid två tiden ska vi dit på lite kalasande :) (snälla låt mig må bra!!!) Innan dess, om huvudvärken släppt helt, så tänkte jag FÖRSÖKA hinna me en liten kortis promenad i lugn takt (typ det jag får göra just nu tills ja mår bättre) Efter kalaset åker barnen me deras mormor o morfar hem. Jag o mannen ska ut o äta o gå på bio :) Vi ska se Avengers! Jag hoppas VERKLIGEN jag orkar.... Ser fram emot en sovmorgon på sön ;) Jag som ÄLSKAR sovmornar!!! Men sen är det slit o släng som gäller då förrådet ska rensas. Men det tar vi på sön. Nu ska jag relaxa!!!

Detta underbara självporträtt har våran älskade Tim gjort :D Han som mest brukar dra massa streck i förbifarten typ o inte alls har ro o sitta o rita. Jag är så stolt o imponerad!!! <3 (Bilden är suddig för att den är inzoomad)

De håller på med "jaget" på förskolan o detta är framsidan på Tims bok dom ska handla om honom. Hittills har de fått leta fram bilder på surfplattor o datorer o skrivit ut o klistrat in. Det ska handla om vad dom gillar. Tim hade klistrat in en hund o pannkakor berättade han. Gullungen! Ska bli spännande o titta i boken :D

Ha en trevlig fredagskväll nu. Jag ska försöka göra det bästa av min me mina krämpor o allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar