lördag 18 april 2015

Gårdags kvällen!

Woooop wooop!!! Sovmorgon till kl 10, härligt!!!! Har oooont i kroppen :( Men va fan, jag hade kul igår!!!! :D 
Vart bjuden av mamma, syster o svägerska på mat på Basilico. O jisses va gott det va alltså!!!!!

Grillad lax på ruccola bädd, ugnsbakade grönsaker o limeaioli. Huuuur gott som helst!! O lagam mycket!! Till det vart det en flaska vitt :) Som ja, mamma o syrran delade på såklart ;)

Sen vart det efterrätt....

Vaniljpannacotta. Såååå god!! Jag som alltid tar choklad annars. Cassi tog chokladglass me tryffel (den jag valde mellan) o jisses va god den me va!! Så hon o jag åt hälften var av båda ;)

Är såååå glad o tacksam för denna GODA present! Sånt här uppskattas jätte mkt!!! :D
Sen åkte Cassi hem o vi andra drog till terassen för lite drinkar....

Mojito!!! :)

Sen bjöd syrran på en varsin shot...

Skåååål!!!!!

Vid tolvtiden tog vi bussen hem. Hade en riktigt trevlig o rolig kväll!! Tack så mkt för det bästa ni!!!! <3 Älskar er!!!!!

När jag kom hem hade mannen precis klivit innanför dörren. Så jäkla komiskt att vi kom hem samtidigt fast vi inte haft nån kontakt me varandra om när vi skulle hem! Vart en liten fika, lite prat o en dusch innan jag kraschade i sängen! Nöjd o glad! :D
Nu blir det mys frulle me mannen <3 Om några timmar ska vi hämta hem kidsen. Läääängtat!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar