lördag 18 april 2015

De kommer bli så glada såååå!!

Lisa o Jonna va förbi här förut o lämnade tre fribiljetter till Brazil Jack cirkusen :D Vi kan gå antingen på ons el tors kväll. Tror det får bli tors då de är lediga dagen efter. Den börjar ju inte förren kl 18 o håller på 2 timmar. Hoppas de orkar! Men de för de nog för de kommer tycka det är så kul! Ska bli kul o berätta det för dom! Patrik åkte för en timme sedan för o hämta dom :D Det kommer ju bli jag o barnen som går. Hoppas jag orkar bara... Har legat o vilat mest hela dagen idag. Halsen känns sisådär, har tagit bricanylen o det brukar va ett tecken på att en förkylning är på g :/ Känns även som om jag håller på o få feber :(( Men det kan oxå bero på att jag har så ont i kroppen. Då kan man reagera så här... Jag ska ju va hemma hela veckan men jag vill ju kunna träna ju!!! Aja, får se åt vilket håll det går...

O till nåt helt annat. Patrik o barnen planterade ju tomatplantor för ett tag sedan. O som de vuxit! I veckan planterade de om de så att det bara är en planta i varje "kruka" o så lämnade Patrik flera till hans mamma o min mamma ska oxå få några. De va ju så himla många!!

Vi har fortfarande 10 st kvar. O så många ska vi inte ha. Men vill kolla vilka som blir störst o vissa kanske inte ens klarar sig. Förhoppningsvis har vi goda tomater här hemma i sommar! :D De ska ju såklart ut på uteplatsen så fort det blir varmare!

Ne, nu måste jag nog till Willys o handla lite till middagen Ida beställt, tacos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar