onsdag 22 april 2015

Gårdagen

Ja, igår då. Läkarbesöket gick bra. Va en bra läkare för en gång skull. Han sjukskrev mig utan att tveka tom 30/4. Så skulle jag höra av mig om jag inte vart bättre. Jan tyckte inte det lät nå vidare me revben som hoppar snett :/
Han va en halvtimme sen o jag som hade tänkt hämtat barnen lite tidigare. Men kom ändå dit strax efter halv tre o då hade de precis ätit mellis ute! :) De hade varit ute på fm o sen gått ut igen direkt efter lunch (det förklarar Tims trötthet :P ) o när vi kom hem här ville de va ute så då va vi det i nästan 1 timme o 45 min. När vi kom in o lagade middag så somnade som sagt Tim i soffan. När Patrik kom hem o vi skulle äta middag ville han inte vakna! Vid sex tiden bar vi in honom i hans säng, han vaknade till lite men va sur o ville sova! Så han som som sagt för natten... Vi andra käkade middag o sen fick Ida bada. Jag åkte till Bälinge o hämtade denna kaffe maskin...

Alltid velat ha en men inte kostat på mig en. Denna fick jag! Hon ville bli av med den då den stod i sin kartong o tog plats...

Va inga kapslar till den så ska försöka få tag på några idag kanske :)
När jag kom hem hade Ida lagt sig. Tog inte så lång tid innan hon oxå somnat. Jag la mig som sagt va tidigt, Ida vaknade o tjöt om vartannat i många timmar. Vi försökte med det ena o det andra men inget dög. Vi frågade om hon ville kissa. Men icke! La henne till slut hos oss så hon inte skulle väcka Tim. DÅ säger hon, efter många timmar, att hon ville kissa. Efter det sov hon såklart bra! Tim vaknade ju strax innan kö sex o va hungrig. Förstår honom då han inte ätit sen mellis dagen innan. Så vi smög upp. Ida kom oxå upp inte långt efter. Så kl kvart över sex satt de o åt frukost :P Jag tröttare än tröttast! Så när jag hade lämnat två piggelin kl 8 åkte jag hem, åt frukost o har nu sovit en stund på soffan. Kroppen värker fortfarande så idag får den nog vila från träningen. Alt åker o tränar senare. Jag har oxå hemsk magvärk (den "roliga" tiden i månaden, suck) har knappt kunnat sova pga den :( Den har liksom blivit värre o värre för varje månad... (Värken alltså) Aja, hann me o städa badrummet i morse innan vi åkte. Ska nu dra av me dammsugaren o byta våra sängkläder. Damma gör jag i morrn! 
Hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar