fredag 10 april 2015

Huvudvärken smyger sig sakta på...

Frukost i soffan, ingen höjdar frulle men barnen va nöjda me mjuk smörgås o mjölk o några avsnitt av Jordgubbslisa :P Jag åt en lite stadigare frukost...

Smoothie, en kopp kaffe o några knäckemackor me mjukost o gurka!

Efter frukosten tog jag mig en varm o skön dusch. Bäddat o börjat plocka lite... Tvättade, för ganska länge sedan, upp barnens overaller. Så nu har jag lagt ner dom i en kasse...

Här ska även resten av vinter grejorna ner...

Håller på o tvättar upp deras fodrade galonkläder oxå som ska undan nu, o vintervantar o mössor som oxå ska tvättas upp o läggas undan...

Ska bli skönt o få undan vinter grejorna!

Vinterkängorna o de fodrade stövlarna ligger nu oxå i en byrålåda. Tänkte även tvätta upp min vinterjacka o hänga undan den. Har fått lite ordning o reda i möss o vant lådan (där allas våra mössor, vantar, mm har legat huller om buller i en enda röra!)

En varsin låda me tunna mössor,kepsar o vantar... O bakom ligger fleece byxor o tröjor ihopvikta. Lättare o hålla ordning! Ska försöka införskaffa större o fler lådor...

Tar mig nu en andra kopp kaffe.. Försöker mota huvudvärken. O barnen har en sån där bråka me varandra hela tiden dag :( Suck! Blir en lång dag detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar