torsdag 2 april 2015

Jag o min fot...

Idag när jag skulle laga middag o ta fram pajformen råkade TVÅ TUNGA grytunderlägg åka ner rakt på min fot...

Båda dessa landade pladask på min fot, de är gjutna o i en ram av typ järn el nåt...

Jag låg vikt på golvet o skrek en haranger av inte allt för fina ord :/ Det gjorde så jävla ont!! Det va på ett sätt tur att de landade som de gjorde, för hade jag fått ett av hörnen på foten hade det garanterat gått hål o blött massor!!! Nu klarade jag mig me "endast" en svullen fot, me ett litet märke där det knappt går o peta på. Jag kan gå på foten o röra den utan att det gör ont. Känns liiite när jag böjer den uppåt. Men kommer nog få en redigt blåmärke :/ O det va samma fot som jag trampade på skruven me....

Nu ska jag FÖRSÖKA att sova. Smärtan har tagit den sista uns av energi som jag hade... Det tom snurrar när jag rör huvudet :((
O så ska jag väl försöka använda denna lite dårå...

Snygg bettskena va? :P Det syns inte på bilden men den är lila! Hahaha! 

Man kunde även fått glitter i den för 100kr extra?! Men nej, vem ser det då? Haha. Skumt!!
Tandis sa att man måste kanske vänja sig me o ha den då o då för att så småningom kunna ha den en hel natt.. Får se hur detta går...
Som det känns just nu får morgondagen bli en slappar o mys dag me mysbyxor på, håret i en tofs o inge smink :P Får se i morrn om barnen delar min mening ;)

Godnatt på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar