tisdag 7 april 2015

O så va det tisdag...

Alltså ibland går det för f** inte o hitta på en bra rubrik alltså! Hahah!

Jaha, denna dag då... Ställde larm på kl 5.30 i morse men när ja vaknade efter att för (jag har tappat räkningen på hur många dagar) sovit skit så ställde jag om kl till 6.30. Upp o iväg me barnen. Lämningen gick prima! Åkte sedan till jobbet där dagen gick bra. Hämtade barnen o när vi kom hem ville Tim va ute så såklart fick han det :) Ida va sååå svettig så hon klädde av sig ALLT när vi kom hem! Hahaha! Bytte trosorna (som de annars byter varje kväll) o satte på sig pyjamasen!!!

Tokfian <3

Hon trodde det va kväll, det va bara det att kl va 15.20 :P Sen tog jag tag i klädsäcken o sorterade upp kläderna i högar, vek ihop o la i kassar, o märkte två kassar me kläder. Ida hjälpte till :) Nu är det bara lite till o sen är kassarna klara för o lämnas in på klädbytardagen på tors. Efter det knåpade jag ihop en middag till barnen. Jag hann inte äta, när Patrik kom hem drog jag iväg till sjukgymn. Denna gång va det ett revben som behövde klickas tillbaka. Sen är mina muskler heeeelt slut. Hon tyckte jag skulle ta mig en lugn o kort promenad när jag kom hem. Så när jag kom hem pussade jag o kramade barnen sedan gick jag ut på en 20-25 min promenix! Kom hem, tog mig en dusch o åt en seeen middag....

Provade nå nytt... Surdegsbröd me halloumi o ruccola o in i toasten, yammie!!

O apropå mat, jag kämpar på me mina kalorier. Men även jag är mänsklig o lite fuskande blev det under påsk. Men jag har stått stilla vikt mässigt (så fortfarande -3 kg) Nu ska jag kämpa vidare!!! 19 kg till som ska bort :/

I kväll ska jag i säng i tid!! Ska plocka ihop lite av kassarna sen får det bli sängen för min del. Tänkte nog försöka mig på spikmattan....

I morrn är det än låååång dag, o helt ärligt vet jag inte om kroppen kommer orka. Men vad ska jag göra, bara o köra på! Jobbar 7.30-14.30, sen hämta barnen, hem o slänga ihop lite övernattnings grejor till mig i en väska, FÖRSÖKA HINNA VILA (vem försöker jag lura, HUR ska jag hinna det...) förbereda middagen o sen när mamma el pappa kommer vid kvart i fem dra tillbaka till jobbet för o gå på LABC kurs mellan 17.15-21... En låååång dag väntar me andra ord :(( Om jag orkar vill säga... Jag kommer åka till min bror o sova i morrn så slipper jag åka hem för att bara sova o sen tillbaka till jobbet (min bror bor nämligen typ 3 min me bil från mitt jobb) Så så ser min morgondag ut...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar