fredag 10 april 2015

Med hopp om en gladare o piggare em!

Vilken fm alltså! Skickade ut barnen me hopp om att det skulle funka bättre. Tji fick jag. Phu! Bråk, skrik o gnäll!! 
Slängde ihop lunch till barnen o de va nog lite hungriga! Tim va oxå såååå trött då han vaknade innan kl 6. Sa att jag tyckte att han kunde gå o sova i sin säng. Men inte kunde han det inte, bara VILA i soffan... 15 min efter att han lagt sig....

Han som inte skulle sova :P

Såg inge bekvämt ut me två kuddar så tog bort en....

Ser ju bara såååå skönt ut!! Vill oxå sova...

Han skulle ju bara vila o valde att titta på Frost, så vi tittar nu, jag o Ida! O har ritat en jätte fin teckning tillsammans ;) Ida dansade såklart till Let it go!





Sötaste skruttan <3

Tim ska få sova så länge han vill. Jag ska mysa me skruttan! Sen ska jag sminka mig o vispa grädda o pannkakssmet innan kusinerna kommer! :) Då blir det mellis o sen går vi nog ut en stund innan middagen skulle jag tro, om vi hinner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar