måndag 6 april 2015

Annandag påsk + ett tips!

Fick mig en välbehövd sovmorgon i morse tack vare att mannen gick upp med barnen, de hade tom ätit frulle när jag kom upp kl 9... Så jag fick äta sj :( Men sov så himla dåligt i natt så det va skönt o få sova lite längre på morgonen...  Måste tipsa om denna goda juice...

Godare än man tror ;) Ett halvt glas av detta om dan kanske kan hålla en frisk, el?! ;)

Barnens farmor kom samtidigt kom Jonna o Lisa ner o skulle kolla om barnen ville me ut. O det ville dom! Så Patrik o farmorn gick me barnen ut o jag tog hand om tvätt. Gick ut en stund ja me o åkte sedan o tränade... Gick bra o träna men har ont nu. Har gjort på tok för mkt idag :/ När jag kom hem därifrån va de fortfarande ute. Jag fixa lunch till oss o barnen kom in o åt o sen gick de ut igen. Patrik hakade på ut o jag hängde tvätt, plockade rent på golven o slutligen dammsög. Sen gick ja me ut. Även Lilly o hennes föräldrar va där så det va väldigt trevligt! Va ute ett bra tag. Barnen cyklade, lekte o hade skoj! :D Mannen drog iväg o uträttade några ärenden (han har fortfarande inte kommit hem... Skulle bla tvätta bilen o städa ur den, det är ett projekt det! Hahaha) Vi gick in o jag hängde sista maskinen tvätt, tvättunnan är för ovanlighetens skull tom :O Nice! Tog mig sedan en dusch o fixade en tidig middag till mig o barnen då de va så hungriga. De får ta en kvällsmackan innan de ska sova sen, i tid! Så trötta barn efter att än en dag varit ute nästan hela dagen :D Jag o mannen tänkte käka lite ost o kex i kväll :) Har oxå fixat klart barnens väskor som ska me till fsk i morrn, även min väska. Blir nog jag som lämnar dom i morrn. När jag börjar kl 8 spelar det ingen roll om det är jag el Patrik som lämnar, för vem av oss som än lämnar lämnar till kl 7.15. Efter att ha röjt i köket har jag nu satt mig i soffan, kroppen gör såååå ont! Har tagit mig en kopp kaffe o myser me barnen till Draktränaren....

Misstänker dock att filmen är från 7 år :/ Får se om o hur länge de vill se...

I morrn är det alltså tisdag, känns som måndag. Det innebär en kort vecka på tre dagar. O det är våra tre korta dagar :) I morrn när Patrik kommer från jobbet drar jag till sjukgymn på en gång, ska va där kl 17.30. Så i morrn är det full rulle! Ska även hinna me massa annat i morrn kväll... Denna vecka är full späckad!
Nu ska jag fortsätta mysa me mina hjärtan! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar