torsdag 23 april 2015

Cirkus Brazil Jack

Hämtade barnen strax efter halv två, då va Tim rätt nyvaken. Yey!! De fick honom o somna o han sov i en timme :) Han hade legat en stund o klappat på Filippas (fröken) arm o så hade hon sagt: -Cirkusen Tim. Då hade han somnat snabbt! Haha! Han är lite sån, om man säger att man ska göra en viss sak efter han sovit så somnar han snabbt ;)
Vi kom hem o de fick varsin risifrutti. Sen hade vi soffmys några timmar (vilket nog va tur då Ida va trött o Tim ändå verkade småseg) innan jag fixade middag, vart inga matlådor utan tog mig i kragen ( bestämde mig för o bita ihop o köra på! På både gott o ont...) Så när vi hade ätit mötte vi upp Lisa, Jonna o Tilde hör utanför o drog till cirkusen (o sen att jag glömde biljetterna o fick vända, vilket beror på mitt tillstånd idag, jag glömmer aldrig sånt annars, det är en helt annan femma) vi fick bra platser o barnen skötte sig :)








Är imponerad att de kan sitta stilla i två timmar!! Spec Tim som har myror i brallan ;) De fick lite popcorn o godis såklart! O pärondricka. De sista 10-15 min va Tim så trött så han nästan kunnat somna i min famn, men ist rörde han sig konstant ;) Ida va oxå så trött så när föreställningen va över bröt hon ihop o grina hela vägen hem! Hon ville säga hej till "prinsessan" en tjej som gjorde konster hööögt upp i luften, det tyckte Ida va absolut bäst! O Tim me :) Vi åkte hem o Ida hade samlat sig lite men när vi kommer innanför dörren o hon får syn på pappan bryter hon ihop igen (ja, inte pga honom dårå, hahaha) utan av trötthet o så ska hon förklara cirkusen, skruttan! Vi bytte om på båda o la dom i deras sängar o så pratade vi lite om cirkusen o sånt. Sen gick det några min så sov de <3 Jag tog mig en dusch o så har jag o mannen tittade på Navy CIS. Nu tänker jag sova! Mår fortfarande inge bra, att bita ihop o köra på får man äta upp surt sen. Men är så glad att vi kom iväg o barnen fick gå på cirkus! TACK Lisa för biljetterna o sällskapet!!! :D 

Sa till Ida att i morrn tar vi en lång mys morgon o bara gosar o tar det lungt. Det tyckte hon me. Får se om de håller me om det i morrn bitti me ;) Annars så är det ett besök till sjukgymn som gäller i morrn. O om huvudet o kroppen tillåter så ska det dammas. Men annars blir det nog inte många knop gjorda mer än o mysa me mina underbara bustroll! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar