söndag 12 april 2015

MÖHIPPA!!!!

I januari vart jag inbjuden till min fina vän Johannas möhippa. Såklart jag skulle va me på den! Men attans va svårt det är, framför allt så här sista veckan, att inte skriva nåt på bloggen om det. Jag som gärna skriver om morgondagen liksom. I tors när jag mådde så fruktansvärt dålig vart jag orolig för denna dag o bestämde mig för o joina Johanna o resten av gänget på stationen efter lunch ist. Det va ett bra beslut då jag mådde sisådär i morse. Men det kändes verkligen SKIT TRIST att inte va me på själva kidnappningen :(( Men det fick bli så. Så vid ett mötte jag upp dom utanför stationen. Där jag möttes av ett glatt gäng o en glad blivande brud :) Det vart afternoon Tea, vilket va grymt gott o man vart såååå mätt!!!

Blivande bruden :)


Detta plus MASSA mer!!! Så gott!!!

Efter det bar det av på spa på gillet o sen vidare hem till en tjej på middag. Medans det förbereddes fick Johanna bli sminkat på sitt hotell rum där hon ska få spendera natten o förhoppningsvis få sova en hel natt!! :) Jag hjälpte till o gjorde snittar ;) Glömde dock fota maten :/ Jag är sämst på o komma ihåg o fota alltså!!! Det vart lite fördrinkar o snittar o sen vankades det middag....

Fint uppdukat :)


Johannas plats :)

Maten va så sjukt god!!! Detta måste jag ha receptet på!!
Under hela dagen va det lite frågesport o annat kul ;) En jätte rolig o fin dag som jag är så glad att jag fick ta del av :)
När några drog ut åkte jag hem. Kroppen sa ifrån :( Måste lyssna på den o tänka på morgondagen som jag ska orka spendera me mina små hjärtan <3

Jag har tagit mig en dusch (för tredje gången idag :P Iof är vi ju inne på en ny dag så denna dusch gång räknad kanske in på sön :P) Aja, sova är vad jag ska göra nu, o jag ska nog sova gott o ha en efterlängtad sovmorgon i morrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar