måndag 13 april 2015

Pust!

En mardrömsnatt me mardrömmar... Ida vaknade o va jätte ledsen o sov sedan oroligt. En annan som hunnit sova några timmar hade ju såklart svårt att somna om då. Snoozade mobilen fram till kl 7.20 sen va det ju bara till o masa sig upp. Då vi ju va en extra personal på jobbet idag bestämde jag mig att barnen fick sova så länge de behövde. Men vid 7.30 kom de båda upp :) Klädde på oss, åt frukost o sen kom vi iväg. Jag åkte från barnens förskola vid 8.30 så hann till jobbet tills jag började kl 9. Sen flöt dagen på. Vid halv två tyckte de att jag kunde åka, så jag orkar me dagen o morgondagen. Det va snällt! Så kunde hämta barnen redan strax innan kl 14, kort dag idag! Vi har ätit mellis o jag har tagit mig en kopp te...

Va sugen på det! :)

Barnen har pyjamas party, redan ;) hahaha! Jag har slängt in en maskin tvätt o ska vika en. Sen ta tag i diskmaskinen o sen börja lite me middagen så mannen kan ta över den när han kommer hem o jag drar iväg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar