söndag 12 april 2015

Dagen efter...

Trots att jag inte va full på nåt sätt igår, drack inte så mkt, kände mig lite lätt påverkad bara, så är jag trött o sliten idag :P Är inte van att somna runt 2-2.30 tiden... Vaknade först av barnen som kom o mös en stund. Sedan gick de upp me pappan o jag sov vidare till kl 10.30, sååå skönt!!!! Men hela dygnet blir liksom snedvridet! Haha! Gick till affären o köpte frukost då det inte fanns nå gott bröd o ingen juice. Ida hakade på! Så vi tog oss en mysig, men stormig, promenad fram o tillbaka till affären. Kom hem o det vart typ frukost/lunch i ett för mig för kl va nästan 12....

Så gott sååå!!!

Pappan o Tim låg i badet när vi kom hem. Sen skrev vi ihop en liten handlingsnota så efter barnen hade ätit lunch drog Patrik o Tim iväg o handlade o jag o Ida städade. Började me o röja golvena rena, sen dammsög jag o sen hjälptes vi åt o damma :) Kanske inte den roligaste söndagen men ingen orkade liksom göra nåt o vädret va inte det roligaste... Efter ja o Ida hade städat tog vi oss ett bad :) Sen kom Patrik o Tim hem, barnen åt mellis, vi gick igenom o pratade lite om våran sommarsemester o sen gick barnen ut en stund :) Jag fixade då middag åt dom - våfflor me grädde o sylt ;) Jag o mannen tänkte köra på en myskväll me film o hämtmat, McDonalds till mannen o sushi till mig ;)
Såhär har jag gått hela dagen...

Myskläder, osminkad o håret i en slarvig knut ;) Rätt skönt ibland ;)

Nu ska jag mysa me barnen o förbereda för morgondagen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar