söndag 26 april 2015

Mysig kväll

Det vart god mat på Dragon Palace...

Ser ju dock inte lika gott ut på bilden :P Detta va vad jag åt, vad jag fick i mig. Sen vågade jag inte mer pga magen...

Då det va svårt o hitta parkering parkerade vi nere vid ån så fick gå en liiiten bit, men det va bara skönt ;) Satt en stund o pratade efter maten innan vi gick till bion. I lagom tid att bara knata in, beställa i gå o sätta oss :) Jag tog en sån där meny me snacks, o jag mitt nöt tappade den o spillde ut hälften!! Gah!!! Detta är vad som händer när jag försöker ta det lugnt, inte stressa o hålla ett lugnare tempo. Jag tappar saker, jag glömmer saker o är allmänt förvirrad. När jag är fullt fokuserad o kör på o gör allt som ska göras o håller igång glömmer jag inte alls, tappar inte saker o är inte så här förvirrad!! Pest el kolera.... Aja, filmen va iaf som väntat, jätte bra! Gillar dessa filmer alltså! Innehåller mkt action men oxå en hel del komik :)

Samma typ av film smak har vi iaf ;)

Nu tänkte jag faktiskt försöka sova. Ingen idé o va uppe bara för att. Tanken är att vi, efter frukosten i morrn, ska röja ut o få ordning i förrådet... Wish us luck! ;) Det är tur mannen kan släpa o bära, jag får väl bossa o tala om vart allt ska stå ;)

Ne, Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar