söndag 12 april 2015

O så va även denna helg slut...

Fy bubblarns va helgerna går fort!!! :(( Påskhelgen swischade förbi, så även denna. Blir så när det är mkt skoj inplanerat på helgerna! Skulle egentligen ha vabbat hela dagen i morrn för det va tandläkarbesök o möte på barnens förskola o då vart det smidigare o göra så än att jag ska åka fram o tillbaka o hit o dit. Men så ringde de från tandläkaren i fre o sköt på det för tandläkaren va sjuk. Suck! Hade ju liksom ställt in mig på en dag hemma i morrn. Ringde chefen eftersom det redan va nån insatt för mig men jag vill inte ta en sem dag. Så vi bestämde att jag jobbar i morrn men åker när jag behöver på em. Så ist för o jobba till kl 17 så tänker jag åka kl 15 typ. För o hinna me em UTAN stress!! Hämta barnen, fixa middag o när mannen kommer hem cyklar jag på mötet (handlar om en sån där förskole buss som de har där o så, lite nyfiken på vad det innebär) o sen hem o då drar mannen iväg på gitarr kurs, sen när han kommer hem drar jag o mamma (tack snälla mamma som följer me!! :P ) på bio för o se dokumentären om Backstreet Boys!! :D Lär både skratta o grina åt den! Kommer ge mig så många flash backs! Ska bli sååå himla kul o se den!!!!
Så morgondagen blir en sån där "hej o hejdå" dag för mig o mannen då vi typ bara ses i dörren. Så kan det bli, o framförallt måndagar. 
Tis är oxå en sån dag då jag jobbar 8-14.30 o sen har P-möte 16-20.30. Har fortfarande ingen barnvakt då (då Patrik slutar kl 17) så får se hur vi ska lösa det. 

Men har en himlans rolig helg o se fram emot :D Så nu måste vi alla hålla oss friska!!!

Barnen somnade snabbt i kväll. Tröttisarna. Jag åkte o hämtade mat till mig o mannen....

Såååå gott!!!!

Medan vi åt tittade vi på Capten America 2. Den va mycket bättre än 1an! Filmen tog slut för en stund sedan. Nu ska jag ta fram lite kläder till morgondagen o borsta tänderna. Sen soooova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar