fredag 24 april 2015

Som jag hade på känn...

Gårdagens huvudvärk va en typ av migrän orsakat av musklerna. Alltså migrän. Det va vidrigt! Jag har så ca 10 ggr per år, ibland oftare. O främst på våren?! Mysko... Men det är oxå kroppens sätt att säga ifrån, nu räcker det! Ända sättet att få min kropp att verkligen VILA är att bli såhär. Typ markera. Jag hade kunnat lega hela dan idag me. Efter en sån attack blir man bra slut! Men me barn hemma går det inte o vila... Men i kväll när de lagt sig tänker jag mysa upp i soffan o titta på nån film tänkte jag. Kaaaaanske äta nå gott till:P Choklaaaaad!!! Hahah! 
Åkte iaf direkt från sjukgymn till Gränby o köpte Tims skor, o det va tur att jag kom när jag kom för de va de sista i strl 26! Nu va dom en aningens stora så antingen köper vi ett par sulor el så kanske det går ändå. Han älskar dom o går runt me dom här hemma nu. Överlycklig att få slänga de gamla osköna skorna....

"Ska dom kastas här mamma? :O" Haha!


Riktigt snygga är dom oxå ;) Hoppas de är bra me!

Sprang ( ja ni hör ju, stress stress stress, jag i ett nötskal!) in på Apoteket o bunkra upp me värktabletter. Min sjukgymn sa åt mig o ta dubbla (två st) tabletter av voltaren när jag får så här ont. Morgon, mitt på dan o på kvällen....

Diklofenak är samma sak som voltaren. O så vart det alvedon o ipren me då de nästan är slut....

Sen hem till mamma o pappa o hämta barnen. Kom hem för en halvtimme sedan. Om en stund ska middagen påbörjas. Lax, potatis (som redan är skalad, skönt!) romsås o sallad. En rätt som vi alla älskar o som så smidigt sköter sig självt ;)
Nu mys me kidsen en stund innan middagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar