söndag 1 mars 2015

En blogg fri dag

Det va skönt o ha det faktiskt.
På fm idag klippte/rakade vi Tim o sen gjorde jag detsamma me mannen! :)
Sen kom ett samtal som gjorde att man fick en klump i magen... Inget som berör oss direkt o inget jag någonsin kommer tala om, men det är anledningen till att bloggandet fått ligga nere under dagen. Inte funnit motivationen till o skriva nåt. Men håll hårt i dom du älskar o va rädd om dom!!!
Dagen har rullat på med lite fix här hemma. Har fått fyra maskiner tvättade, barnen har lekt o röjt på!
Efter lunch åkte Patrik o Tim iväg till Biltema o köpte lite nödvändigt, o lite annat, så som riddar utrustning till barnen ;)

Cool kille ;)


:)


Mina fina riddare <3


De vart så glada så!!! :)

Medan de va dit gick jag o Ida till Willys, el hon cyklade....

Glad tjej med dockan :) O hon vart så fin i sin nya jacka o byxor :)

De blåste typ storm! Hahaha! När vi kom hem lekte Ida en stund ute på uteplatsen. Sen ritade vi lite olika former tillsammans som vi oxå fyllde i. Sen har em rullat på med det ena o det andra... Jag har knappt suttit nåt idag heller. Det går verkligen i ett! O jag har så himla ont så nu tror jag det är två revben, ett på vardera sida :( 

Nu ska mannen o jag ha myskväll... Välbehövligt! 

I morrn är det den långa dagen på jobbet, 9-17. Men jag o barnen får en mysig frulle tillsammans o en morgon vi inte behöver ställa larm (barnen vaknar ändå i tid ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar