onsdag 4 mars 2015

Härliga ärliga barn! <3

Vid middagsbordet idag:
Ida: -Jag ska bli lika lång som pappa!
Jag: -Inte som mamma då?
Ida: - Neee, du är lite kort!

Hahaha! Kunde inte hålla mig för skratt!! Så härlig unge alltså!! <3
Sen satt hon o Tim o mätte med händer o visade hur långa mamma o pappa va ;)

Vi har haft en lugn em, men grymt hungrig har jag varit heeela dagen!! Detta kommer bli tusen gånger tuffare än jag trott!! Gah!! Vill inte va sur o vresig för att jag är hungrig!!! Men det måste gå. Jag SKA klara det!!! Sökt lite pepp o motivation....









Patrik kom inte hem förren vid halv sju. Då drog jag o tränade o sen handlade. Nu finns det massa frukt o grönt här hemma! :) 
Nu är jag så trött så trött så tänker gå o lägga mig...
I morrn när jag slutar ska jag hämta Isadora o sen åker vi o hämtar Ida o Tim. Lite senare kommer Kriss o Isolde hit, han hämtar Isadora o lämnar Isolde :) Isadora ska till tandläkaren så Isolde får va här medan. Ska bli kul o träffa dom båda!! :)

Godnatt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar