onsdag 25 mars 2015

The easy way

Tim o jag tog oss iväg o handlade lite på fm. Men det tog på bådas våra krafter... När vi kom hem åt vi lunch. Tim ville ha tomtegröt som han köpte när vi handlade. Jag orkade o kom inte på nåt åt mig så det fick bli Modifast....

Snabbt, smidigt o gott! Dock inte så mättande :P

Måste spara på kalorierna så jag kan äta några våfflor till middagen ;) Våffeldagen o då måste man ju äta våfflor! :)
Jag o Tim blir hemma i morrn me. Det är en dag till o han är fortfarande inte som vanligt o är varm o snorig. Super trött just nu oxå :/ Min hals o mitt huvud värker :( Vi ska strax gå o hämta Ida. Sen ska de få kvarg till mellis ;) Ida önskade det, de tycker det är så gott så självklart ska de få det :)
Ne, nu vill Tim lägga sig i vagnen, han är så trött killen. Så vi passar på o gå o hämta skruttan nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar