torsdag 26 mars 2015

Ligger efter!

Har en MASSA o blogga om men dagarna bara springer iväg!! O vill inte sitta me mobilen i handen hela tiden.... Va ju iväg o åt me jobbet det va gott! Tog en sallad *klapp på axeln* hahaha! O när alla andra tog efterrätter så som fransk chokladkaka, chokladcheesecake, mm mm så tog jag mig endast en kopp kaffe! Så duktig jag känner mig!! ;)
Föreläsningen va bra. Den handlade om autism o hur viktig leken är, så den va bra i jobb synpunkt :) Två timmar är dock lite för länge för mig o sitta, fick som tur va ändå inte ont förren sista 30-40 minutrarna... Kom hem för typ 1.5 timme sedan o sen dess har jag o mannen suttit i köket o bara pratat. Händer likso inte allt för ofta ;) Har knappt träffats på två kvällar så då blir det väl så :P 

Tidigare idag, där vid fyra tiden, slocknade Tim i soffan....

<3

Hade på känn att han inte skulle orka hela dagen idag... Han va helt insane här ett tag så jag sa åt han o lägga sig o vila i soffan en stund (han blir nämligen så när han är övertrött o jag såg på honom att han va trött) knappt 10 min senare sov han... Skrutten!!!

Jag invigde min nya tröja....

Ni kan ju ignorera att jag ser sur ut, för det va jag inte, bara koncentrerad! Hahaha! Men gillar den jätte mkt! :D

I morrn då, ser fram emot morgondagen!! Hoppas verkligen inte jag blir sämre...öron värken kommer o går o halsen gör ondare igen :( O huvudvärken är kvar. Men i morrn ska det bli en mysig dag!! Det börjar med att vi åker hem till min mamma där jag o Ida lämnar av Tim, han ska få mysa o busa me henne hela dagen! :) Jag o Ida ska nämligen ha mor o dottermys :) Börjar med att hon ska till frissan kl 11, vilket hon ser fram emot, det blir endast toppning ;) Sen åker vi till Ikea o käkar lunch, o bara det va visst en höjdpunkt för tösen <3 Vi ska även kolla på lite saker till hennes "hörna" alltså till under hennes loftsäng. Vi ska ha en matta, några kuddar o en läslampa! I ena hörnet ska det va en matta o ligga lite kuddar o va en lampa så man kan sitta o läsa. I andra hörnet ska hennes dockskåp få flytta in :) O där emellan blir det yta o leka på! Kommer nog bli toppen om vi hittar det vi vill! Ska se om jag kan hitta nåt till Tims "hörna" me bredvid hans säng, så han oxå känner att han får det lite mysigt o ombonat :) Så så ser våran fredag ut! 
Nu ska jag sova! Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar