måndag 2 mars 2015

Perspektiv på saker o ting

Sen gårdagen så har jag tänkt lite annorlunda, el rättare sagt jag har tänkt mkt. På hur snabbt saker o ting verkligen kan vända, på så kort tid... Man inser faktiskt hur j**** bra man faktiskt har det. Vet ju det men det blir som ett wake up call. Får en att verkligen uppskatta det man har!!! Nog om det....

Dagen har rullat på bra idag. Trots en lång dag, det gick i ett o hela em gick väldigt fort! Väl hemma hade familjen ätit middag. Så vi bara mös! Patrik drog iväg till sin gitarr lektion (som han har varje måndag) vid halv sju. På måndagar blir det typ hej o hej då, inte mkt vi hinner ses! Jag la barnen redan strax innan sju då de va så trötta! När Tim vaknade i morse andades han tungt o det lät inte så bra, vi tog det extra lugnt o jag avvaktade, sedan släppte det helt. Han åt o va som vanligt. Så vi åkte iväg lite senare än vi borde men så kan det bli, ville inte stressa. På väg till förskolan säger han att han har lite ont i halsen. Men när vi kom dit va det inget...
Mysko! Pratade med Tims ena fröken o sa att visar han nåt på minsta lilla sätt el verkar trött el de hör nåt på hans andning så skulle de ringa direkt. Men dagen hade gått bra. Han sover ju som sagt inte o måndagar är ju deras längsta dag, så han blir trött. Men det går ändå väldigt bra. Han lät dock lite hes i kväll :/ Men det gör han då o då. Aja, får se vad det bär hän! Håller tummarna att vi slipper krupp iaf! I natt sov han 12 timmar som en stock! Lät dock som krupp på g i morse, men det lär visa sig i natt...
Jag öppnar på jobbet i morrn, vilket betyder att jag ska va där kl 6.20, måste alltså gå upp kl 5.20... Snaaark! Hahaha! Lär bli sängen i tid i kväll ;) Slutar kl 14 ist för 14.30 o det är bra, ska till dietisten kl 15.15 o ska innan dess hämta barnen o sen har jag ingen barnvakt... Så svänger förbi me barnen till Patrik på hans jobb, det får liksom gå för en timme, inte det optimala men det går! Sen är det bara hem o laga middag!!
Nu ska jag mysa me mannen! Som jag älskar honom!! <3 O mina älskade trollungar!!! <3
Slänger in en bild när jag åkte hem från jobbet idag....

Kl är 17.15 o det är ljust!!! Det va ännu ljusare än det ser ut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar