onsdag 25 mars 2015

Efter förra inlägget knatade vi iväg, gick en liten omväg så jag fick röra på mig o Tim hinna sova. Han somnade vid nästan samma ställe som igår. Bara det att han somnar på dagen (trots att han sovit tolv timmar på natten) är ju ett tecken på att han inte är helt ok. Han har känts varm till o från under dagen... Han sov när jag hämtade Ida. En fröken kom ut me henne i hallen då hon såg att jag va på g o hon förstod att Tim sov. Hon hade tappat bort en strumpa o det slutade me att hon cyklade hem me en strumpa på :P Vägrade låna o ALLA hennes extra kläder har på något vis kommit hem :/ Så det blir till o packa ner lite till i morrn. 
Hon cyklade på sin nya cykel hem, hon hade cyklat på den i morse. Men me hennes förra cykel tog det ca 8 min till fsk, men den nya typ 25!! Mysko! Men en större cykel kanske är trögare? Vi hade ju ingen brådska o tog det lugnt. När vi kom hem sov Tim fortfarande så ställde vagnen på altanen o ställde altandörren på glänt. Ida o jag gick in. Hon åt mellis o jag förberedde middagen. Gjorde röran till våfflorna o en sallad :) Sen, när Tim sovit 1.5 timme väckte jag honom, då va kl tre o va orolig att han inte skulle somna i kväll....

Han sov så gott o hade nog kunnat sova lääänge!! 

Funderar på o försöka få han o somna tidigare på dagen i morrn, om han behöver sova. När han hade vaknat åt han mellis o sen hade barnen pyjamas party ;) hahaha! Ida släckte ner o drog ner persienner, sen tände hon deras disco lampa o jag satt på musik. Oj så kul vi hade! Som vi skrattade!! Men det tog oxå på Tims krafter! Medan jag gräddade våfflorna (såklart man måste ha det på våffeldagen trots att vi åt det i sön oxå :P ) tittade barnen på Musses klubbhus. När det va slut kom mannen hem o vi käkade...

Gott va det!!

Måste bara säga det igen. Börjar verkligen gilla o räkna kalorier. Då kan man ju äta typ allt om man bara räknar o planerar! :)
Efter middagen kände jag att jag behövde komma iväg lite, komma hemifrån. Man blir lite less på hemmet när man varit hemma sen i fre :P hahaha! Åkte till Gränby o köpte en Emil keps till Tim, som han vill ha :) O så en rosa tjocktröja till mig (bild kommer i morrn) o två nagellack. Men ångrar mig lite. Köpte två olika pastellfärger. Skulle ta två andra men bytte i sista sekund. Men ska nog köpa de andra me :P 
Kom hem för en timme sedan, har målat naglarna, ska strax ta mig en dusch....
Vi blir hemma i morrn me. Känns så onödigt när det bara är en dag. Han kan behöva en dag till. O jag har fortfarande lite ont i halsen... Har ju en föreläsning i morrn kväll som jag hoppas jag orkar gå på! Ida ska till fsk. Hon tycker det är kul o vill det så! :) Om jag o Tim orkar ska vi baka lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar